Når ditt Smartly-system har blitt oppgradert trenger vi litt hjelp av deg for å få ting på plass.
Vi lanserer en ny app, som du må installere på de enhetene som brukes for å styre ditt Smartly-system. Appen du har benyttet frem til nå vil ikke fungere videre.
1.
2.
NB! Dersom din Smartly-skjerm ikke har blitt oppgradert automatisk, skyldes det at den har for gammel programvare. Dersom dette er tilfellet må du følge veiledningen for å oppdatere programvaren.
Trykk her for å finne veiledningen
Når programvaren er oppdatert ber vi deg om å logge inn med ditt gamle brukernavn og passord, og deretter sende en epost til support@smartly.no om at din skjerm er klar for oppgradering. Du vil da få beskjed fra oss når du kan følge stegene som er beskrevet på denne siden.
3.
4.
Dersom du har spørsmål eller opplever problemer, hjelper vi deg gjerne.
Du kan ta kontakt med oss på:
Telefon: 51 90 80 90
Epost: support@smartly.no
Vi håper du blir fornøyd med oppgraderingen.
Vennlig hilsen Smartly.