ELBILLADING

Rettferdig, sikker og trygg lading av elbil gir både boligselskap, bedrift, utbygger og sluttbruker hvilepuls

RETTFERDIG KOSTNADSFORDELING

Smartly tilbyr moderne ladeløsninger med rettferdig fordeling av energikostnader, hvor elbileiere betaler for eget strømforbruk
ved lading. Løsningen er solid og sikker, har anerkjent teknologi og god driftsstabilitet. Smartlys ladeløsning passer alle typer boliger, alle typer biler, nye og gamle ladeanlegg. Løsningen har et enkelt brukergrensesnitt, kan skilte med gode referanser og gir tilgang på kundeservice hele døgnet, 365 dager i året. På denne måten gir Smartlys ladeløsning både boligselskapet, 
bedriften, utbyggeren og sluttbruker hvilepuls.

Betaling
Brukeren registrerer kredittkortet i lade-app’en, og innbetaling fra brukeren overføres til boligselskapet/bedriften for å dekke felles strømregning. Smart, ikke sant?

VI LEVERER:

  • Elbilladere ferdig montert, testet og satt i drift
  • Optimal energistyring av ladeanlegget 
  • Tilgangskontroll til ladere
  • Betaling og oppgjør
  • Overvåking- og drift av ladeanlegget
  • Månedlig rapportering på bruken av laderne
Vi sørger for drift og support av anlegget gjennom hele dets levetid. Smartly har 24 timers kundeservice og brukerstøtte hele døgnet, og teknisk support fra kl. 08.00 – 16.00. Bestill befaring her.

GJESTELADING

Dersom boligselskapet, bedriften eller utbyggeren ønsker å tilby elbil-lading til besøkende, leverer Smartly en løsning som kan settes opp både som en gratis ladetjeneste eller som betalt løsning. Besøkende vil da betale (med bank/kredittkort) for ladingen, og beløpet overføres til boligselskapet. Smartly håndterer support og brukerstøtte og boligselskapet kan tilby en god ladeløsning for gjester.  Smart, ikke sant?  

Gjester kan lade elbilen på kundens elbillader. Gjestene laster ned app, registrerer seg, legger inn kortinformasjon og starter lading fra app. Kunden setter sin egen pris pr sesjon, etter Kwh forbruk eller en pris pr minutt/time. Ladebeløp trekkes automatisk fra kortet til den besøkende/gjesten, og overføres i slutten av måneden til kunden som eier laderen.  Kunde kan få laderapport per periode.

- Oppstart av tjenesten og klargjøring mht kundens ladepriser.
- Ofte stilte spørsmål og support på Smartly.no.
- Kundeservice på telefon, hele døgnet, hele året.
- Teknisk support 08.00-16.00 på ordinære virkedager.
- Når vi oppdaterer og forbedrer tjenestene vi leverer, vil du få tilgang til forbedringene.
- Vi sikrer og ivaretar personopplysningene dine i henhold til gjeldende lovverk.

INSTALLASJON

Hvert enkelt anlegg prises og prosjekteres etter nærmere avtale. Installasjon foretas av godkjent elektriker. 

PRODUKT

Vi leverer en moderne og smart lader for alle typer el- og hybridbil. Man får tilgang til laderen med en ladebrikke eller via Smartlys-app.

BESTILL EN UFORPLIKTENDE OG KOSTNADSFRI BEFARING

Fyll ut skjemaet så ringer vi deg og avtaler tid for befaring.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.